18 Aralık 2011 Pazar

BU ARALAR NE DİNLİYORUM ACABA?

Uzun süredir şarkı ya da klip yorumları yapmamışım. Şarkı konusunda bana göre bile çok karşıt zevklerim olduğu için yorum yapmayı severim.
İlk önce benim yeni öğrendiğim ancak, çok da eski olmayan zaten oldukça genç üyelerden oluşan topluluk One Direction'un Gotta Be You şarkısını çok beğendiğimi söylemek istiyorum. Klip de iyi ancak, şarkı daha da iyi. What Makes You Beatiful da iyi ama Gotta Be You'u daha çok sevdim.
Sonra bu çocuklar X Factor'dan çıkmışlar. Ayrı ayrılarmış önce. Sonra birleşmişler mi ne. :) Çok açıklayıcı oldu. : D Neyse bu çocuklar çok sevimli çok da komik.

Gotta Be You şarkısında Harry, Liam ve Zayn tek söylüyor. Ancak, Niall le Louis diğerleriyle birlikte. Yalnızca birkaç şarkılarını dinlediğim için bilemeyeceğim hep mi böyle yoksa onlar da tek söylüyor mu?
Ve Niall yarışmada Ne-Yo'nun So Sick şarkısını söylemiş. Ne-Yo'yu çok sevdiğim için ve de So Sick de en sevdiğim şarkısı olduğu için başka şarkıcılarca söylenmesini seviyorum. Justin Bieber ile Che'nelle de söylemiş ancak, kimse kusura bakmasın bu şarkıyı Ne-Yo'dan daha güzel söyleyecek biri olduğunu sanmıyorum. :) Tamam Ne-Yo'yu çok severim o ayrı ama o sesi yok mu? Yok bir eşi. :)

Sırada yine bir yarışmadan çıkmış hatta One Direction'la  şarkı söylemiş JLS var. Take Chance On Me'ye bayıldım. Dev ile düeti She Makes Me Wanna da çok iyi. Klibini de çok sevmiştim.
She Makes Me Wanna demişken Dev'e gelelim. In The Dark'ı ilk önce alışveriş yaparken duymuştum. Çok sevmiştim. She Makes Me Wanna'da Dev'in söyleyişine başta biraz sinir oldum. Ama sonradan sevdim.

Bir de Sinem'den-eski bir şarkı- Yağmur'u dinliyorum. Kızın sesi çok güzel. Youtube'de 600.000 tıklanmayı geçmiş. Üstelik kızımız öyle ortalıklarda görünen biri değil. Ancak, şarkı ile Sinem'in sesi enfes.

Bir de gün içindeyken aklıma gelmeyen ama radyoda ya da televizyonda gördüğümde kanal değiştirmediğim Pass At Me. Şarkı çok çok çok güzel. Özellikle nakaratı. Zaten Timbaland olunca bende iyi bir önyargı oluşuyor. Zayıflamış, çok sevimliydi zaten yine de sevimli.
Timbaland deyince aklıma düetleriyle mimikleri geliyor. Çünkü Keri Hilson,Justin Timberlake, Nelly Furtado olan düetleri bir değil birkaç tane. Tümü de iyi.
Aslında daha çok dinlediğim şarkı var da çok uzun bir yazı olduğu için yazımı burda bitiriyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder