30 Temmuz 2015 Perşembe

ZORAKİ AŞK



Hastası olduğum dizi; Zoraki Aşk.
Bu diziyi kaç yıldır kaçıncı kez izliyorum.
Alejandro ile Milagro aşkına da aşığım ayrıca.
Eugenio Siller de yani Alejandro'muz da Elmander'e çok benziyor bence. Elmander'i de çok sevdiğimden dolayı bu benzerlik beni mutlu ediyor açıkçası.
Pembe dizilerde yaşanan bildik olaylar var elbette;ancak ben bu diziyi çok sevdim işte.
Altair Jaraba da Valeria rolünde Alejandro'nun kardeşi oluyor. Altair Jarabo'yu çok severim. Onlar Eugenio Siller ile Altair Jarabo da Posta Kodu'nda birlikte oynamıştı. Eugenio Siller görme engelli bir gençti o dizide,adı da Rafael'di ve Afrodita rolündeki Altair Jarabo'ya aşıktı. Afrodita ise Rafael'in kardeşine aşıktı. Pembe dizi işte. :)
Posta Kodu'nda herkes herkese aşıktı. Pembe dizi ötesine geçmişti bildiğin. Yine de ben o diziye bayılırım.
Alisson Lozz da görselde gördüğümüz güzellik. Bence çok güzel bir kız. Bir ara saçları sarıydı, iyi ki vazgeçti.
Onu da sevsem de onun dizilerini bilmiyorum ne yazık kiii.
Yalnız ben Zoraki Aşk dizisinin yapımının ya da oynadığı kanalın Youtube kanalına girdim. Orada Altair Jarabo ile Alisson Lozz'un birikte oynadığı başka bir dizi de var. Alisson yanılmıyorsam başrolde. Azıcık izleyeyim,dedim. Elbette hiçbir şey anlamadım. Türkçe en azından birkaç bölüm izleyip konusunu bilsem yine bir derece.

1 yorum:

  1. Muhteşem bir dizi inanılmaz seyrederken çok zevk aliyor insan

    YanıtlaSil