26 Ağustos 2012 Pazar

HEIDI




''Çocukluğumuz çizgi filmleri...'' denilince akla ilk gelenlerdendir Heidi.
Yeni kuşaktan da bilenler var.
Herkes ''Eskiler başka.'' der, ben eskileri de yenileri de seviyorum.
Ancak; eskiler de yayınlanmalı. Ancak tümü. Ya da benim sevdiklerimin tümü . : D Heidi, Beverly Hills Gençliği,Casper(yeniden yapılan da iy; ancak eskisiyle yarışamaz), Küçük Lulu, Arı Maya,Şeker Kız Candy,Pokemon-Balbazar en sevdiğim- :), Yeşilin Kızı Anne(yine yenisi de iyi eskisi çok daha iyi),Taş Devri,... Çok var...
Şu sıralar eski diziler,filmler, çizgi filmler çok gözde. Kanalların yararına bunları yayınlamak bence. Çok izlenir. Trt arşivinde vardır. Trt'ye büyük iş düşüyor. En karlı o çıkar hatta. :)

2 yorum:

  1. Yazdıklarınızın altına imzamı atıyorum. Koskoca TRT'nin arşivlerini değerlendirebileceği bir kanal yok. Hadi geç TRT Çocuk 24 saat yayın yapıyor çok mu zor günde 1-2 saatını eski çizgi dizilere ayırmak. 2008 yılında bu kanal yeni açılmıştı o zaman Vikingler ve Sinbad vardı. Artık yok. Ama Kidz TV diye bir kanal var orada Ay Savaşçısı, Heidi, Arı Maya falan var. Diğer çocuk kanallarına da bakıyorum onlarda da pek bir şey yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,Trt Çocuk'ta yayınlanabilirdi. Arı Maya var da ben yenisini sevmedim. :( Kidz Tv'ye denk geldikçe bakıyorum. Güzel yayınları var.

      Sil