22 Eylül 2012 Cumartesi

ŞARKILAR

Şimdi size çok uzun bir liste yazacağım. Altyapılarını çok sevdiğim şarkıların adlarını yazacağım. Ancak; çok gerçekten çok olduğu için üç kısma ayıracağım: Bayanlar,erkekler,topluluklar olarak. Bunlar da yalnızca yabancılar olacak. Çünkü çok uzun olur yoksa. Türkleri daha sonra yazarım. Unutmam inşallah. :)
Ben şarkıların altyapısını dinlemeyi çok severim. Youtube'de ''instrumental'' yazıp birçok şarkını altyapısını dinliyorum,ancak; ne yazık ki bulamadıklarım da oluyor çok. Bu işlerden anlamadığım için kendim de çıkaramıyorum. Listeye bakınca Rihanna ya da bazı şarkıcıların çok fazla olduğunu görebilirsiniz. Orası öyle. Rihanna'yı çok sevdiğim için onun şarkılarını daha çok biliyorum elbet,artı Rihanna'nın şarkılarının altyapıları gerçekten iyi. Üzerine emek verilmiş,uğraşılmış. Elbette bu liste benim müzik zevkim. Beğenmeyenler olur. :) Bu arada bu listeye yenilerini de eklerim.
Başlayalım. :)

Rihanna- Only Girl,Rehab,Wait YourTurn(Wait Is Ova),Unfaithful,Cry, Good Girl Gone Bad,Sell Me Candy,Hard,Umbrella,Push Up On Me, What's My Name,Pon De Replay,Russian Roulette,Te Amo, G4L(Gangsta For Life),Give It-Rihanna'nın böyle şarkısı var mı diyenler olabilir,yayınlanmayan birçok şarkı oluyor. Birçok yerde ''Dark Angels'' adlı bir albüm olacağı bu şarkının da o albümde olacağını okumuştum.bunlar yalnızca söylenti olabilir.Sesi de  çok benziyor. kesin konuşamam yine de... :) ),Mad House,Drunk On Love-The XX Intro diye de geçer--Cold Case Love, Stupid In Love,Breakin' Dishes,Hatin On The Club(Rated R içerisinde yer alır diye düşünmüştüm.),Lemme Get That.

Kat DeLuna- Rock The House,Whine Up,Drop It Low(Olmazsa olmaz zaten. :) ), In The End, Be There,Party O'Clock, All In My Head,Give Me Your Love(Bence Drop It Low'u seven bunu da sever.),Dancing Tonight, Love Me Leave Me,Need You Now, Am I Dreaming, Wanna See You Dance(Size hiç de yabancı gelmeyecek olan bu şarkının klibi de çıkalı çok olmadı.), Run Thw Show.

Beyonce-Diva,Broken-Hearted Girl,Halo,Kick Him Out,Run The World,Crazy In Love,Beautiful Liar.
Britney Spears- Circus,3,Toxic,Gimme More,Womanizer,Radar,If You Seek Amy.

Pixie Lott-Broken Arrow
Inna-Endless,Amazing.
Auburn-La La La
Jordin Sparks- Battlefield,One Step At A Time,SOS(Let The Music Play),
Shakira - Give It Up To Me.
Shontelle-Impossible,Perfect Nightmare.
Nelly Furtado-Say It Right
Selena Gomez- A Year Withour Rain(The Scene ile artık müzik yapmayacaklarmış.Oysa ben bu işbirliğinden  çıkan şarkıları çok sevmiştim.).
Natasha Bedingfield-Unwritten(The Hills'ten duymuş olabilirsiniz).
Vanessa Hudgens-Say Ok.
Carrie Underwood-Blown Away.
September-Cry For You.
Miley Cyrus-Can't Be Tamed.
Cassie-King Of Hearts.
Keri Hilson-Lose Control,Energy,Return The Favor.
Lily Allen-Smile,Not Fair.
Che'nelle-Hot,Cut Me So Deep.
Katy Perry- E.T.,Hot And Cold.
Kelly Rowlnad-Rose Colored Glasses.
Kristinia DeBarge-Sabotage.
Kylie Minouge-Red Blooded Woman.
Lady Gaga-Alejandro,Telephone,Poker Face,Paparazzi.
Skylar Grey-Invisible.
Jessie J-Do It Like A Dude,Price Tag.
Nicole Scherzinger-Don't Hold Your Breath.
P!nk-So What,Sober,Perfect.
Natalia Kills-Wonderland,Zombie,Kill My Boyfriend,Mirrors.
Mia Martina-Latin Moon.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder