18 Ekim 2013 Cuma

GÜLŞEN



Gülşen'in konseri için yaptırdığı bu saçı ona çok yakıştırdım. Sahnede çok havalı görünüyor.
Bu arada Gülşen'in Irgalamaz Beni klibini çok beğenmedim. Miley Cyrus'un Wreckin Ball klibinden özenildiği konuşuluyor. Evet, ancak topun üzerinde hele de disko topunda daha da önce sallanan vardı: Asya ile Jennifer Lopez.
Asya Git Güle Güle,klibinde yapmıştı bunu. Jeninifer Lopez ise Hold It Don't Drop It klibinde. Asya ona öykündüğü söylentilerini yalanlayıp,klibin beklenenden geç çıktığını söylemişti.
Bu arada da Jennifer Lopez demişken,Jennifer Lopez'in Live It Up klibi de büyük ölçüde Petek Dinçöz'ün Sihirbaz klibine benziyor. Sihirbaz klibi daha önce çıkmıştı.
Irgalamaz Beni'de de bir şey daha var: Rihanna'nın Reb'l Fleur tanıtım filmini izleyin. Açılıp kapanan çiçek yapraklarını görün.




Burada yalnızca Gülşen'i suçlamamak gerek. Gerçekten haberi olmayabilir. Sonuçta herkes yabancı klipleri bilmeyebilir. Asıl önemli konu ona bu düşünceyi söylemek. Klibi böyle çekmek.Sanatçılarımız bu konuda özenli olmalı. Gülşen değerli bir sanatçımızdır. Ben severim onu. Dediğim gibi özenli olmak gerek yalnızca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder