16 Kasım 2014 Pazar

BU TARZ BENİM




Güzel kızlarıyla,tartışmalarıyla herkesin dilinde olan yarışma Bu Tarz Benim'i ben de izliyorum.
Bugün Nur Bozar elendi. Ben çok gerilerdeyim. İnternetten izliyorum. Arada kim elenecek diye Eleme Gecelerini izliyorum.
2. eleme gecesinde Gizem Güler, Rihanna oldu. Bence oldukça başarılıydı. Biraz haksız eleştiri aldı. Çünkü Rihanna bu giysinin beyazını giydi. Saçı da böyleydi. İyiydi yani.
Bu arada Bu Tarz Benim'de ben Aycan-Nurcan Şencan ikilisini destekliyorum. En iyi giyinenler onlar çünkü. Kendilerini de seviyorum. Onun dışında Ayşenur Balcı çok iyi giyiniyordu. O da elendi. Pazartesi günü elenen yarışmacılardan biri dönecekmiş. Belki o olur.
Onların dışında Melek Balkan,Ayşegül Doğan,Tuğçe Ergişi de iyi giyinenler arasında bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder