1 Haziran 2015 Pazartesi

SİMA ŞERAFETTİNOVA



İşte Benim Stilim'de bildiğimiz gibi artık Sima Şerafettinova yer almıyor. Ben sınavlardan dolayı izleyemedim;okumakla da anlaşılmıyor. Çok merak ettim.
Yalnız İnstagram hesabına baktığımda yorumlarda ''Türk-Azeri'' tartışması görüyorum.Çok yanlış. Kim haklı kim haksız önemli değil. Biz kardeşiz ve Azeri değil Azerbaycan Türk'ü. Ayrı değiliz biz.
Ha bir başka yorumlar da Sima Şerafettinova'nın Azerbaycan kökenli olduğu için elendiği yönünde.
E Emel de Azerbaycan kökenli? Birinci oldu? Öyle olsaydı Emel Özkızıltaş bırak elenmemeyi, kız yarışmayı kazandı. Öyleyse ona da yorum yapın.
Ülkeyle hiç ilgisi yok, diye düşünüyorum. Bence böyle düşünmek de haksızlık.
Azerbaycanı gerçekten çok seviyorum. Biliyorum ki onlar da Türkiyeyi seviyor, boş yere tartışmaya gerek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder