28 Temmuz 2015 Salı

SPIKE





Spikeee!
My Little Pony'nin en tatlılarından.
Fes de çok yakışmış. Duruşu da pek bir havalı.
Bu arada kaç gündür aşırı sıkılıyorum. Hastayım,canım sıkkın.
Aslında mutlu olmam gerekirken üzerimde büyük baskı hissediyorum.
Sonunda okulu bitirdim. Bu okul öyle bir üzüntüydü ki benim için. 4 yıl çileydi bildiğin.
Yeniden sınava girdim ve yüzde 25 bursla istediğim bölümü Moda Tasarım'ı kazandım. Sorun da bu. Modaya karşı isteğim küçümsenecek derecede değil. Çok çabaladım,çok da ağladım. Ancak devlet üniversitesi olmadığı için aileme yük olmak istemiyorum. Onlar sorun olmayacağını söyledi ve babamın yüzünden de bu okulu okuduğum için sanırım kendini suçlu hissediyor. Ancak ben kimseye yük olmak istemiyorum.
Dahası kendimi hazır hissetmiyorum,korkuyorum.
Sıralanacak neden çok üzüntümle ilgili;ancak çok halsizim bu yazı bile uzun oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder