12 Ekim 2015 Pazartesi

ÜNLÜ KLİPLER

Taylor Swift'in Bad Blooud'u ile Madonna'nın Bitch I'm Madonna klipleri çok konuşuldu ve karşılaştırıldı. Bunların nedenlerinden biri de iki klipte de birçok ünlünün yer alması idi.
  Benim de buradan aklıma geldi ve klipte oynayan ünlüleri buraya eklemeye karar verdim.

İlk olarak Rihanna'dan başlayayım. Rihanna, Kanye West'in Paranoid klibinde yer aldı.


Yine Rihanna, J. Cole ile Trey Songz düeti Can't Get Enough klibinde kısa bir süre gözüküyor.


Bu kez Rihanna'nın Russian Roulette klibinde Jesse Williams oynuyor.


Rihanna'nın We Found Love klibinde de Dudley O'Shaughnessy oynuyor.



Trey Songz da Ne-Yo'nun Miss Indepentend klibinde karşımıza çıkıyor. Bu arada ben bu şarkıya ölüyorum ya. Ne-Yo annesine yazmış bu şarkıyı.


Miss Indepentend klibinde yer alan başka ünlü de Keri Hilson.


Keri Hilson bu kez Usher-Young Jezzy düeti Love In This Club klibinde.


Usher ise Beyonce'nin mükemmel klibi Naughty Girl'de oynamış.


Yine Beyonce'nin Halo klibinde Michael Ealy boy gösteriyor.


Beyonce-J.Kelly düeti Party'de Destiny's Child üyelerinden Kelly Rowland yer alıyor. Bu arada bu klipte Beyonce çok güzel giysiler giyiyor,makyajı da saçı da çok güzel!


Zac Efron da Vanessa Hudgens'in Say Ok klibinde yer aldı.



Justin Bieber'in Baby klibinde Drake görünüyor.


Baby'de yer alan başka kişi ise Jasmine Villegas.



John Leggend'in All Of Me klibinde Chrissy Teigen oynuyor.



Kesha da Katy Perry'nin  I Kissed a Girl klibinde gözüküyor.



The Vamps, Demi Lovato düeti Somebody To You klibinde de Laura Marano yer almış.




Enrique Iglesias, Sean Garrett düeti Away'in klibinde Wilma Elles yer almış.


Robbie Williams'ın Candy klibinde de Kaya Scodelario oynamış. Ben o şarkıyı çok seviyordum; o yüzden klibi görünce de kanalı değiştirmezdim. Ancak o sıralar Skins izlemediğimden Effy'yi tanıyamadım doğal olarak. : P



Ed Sheeran'ın Give Me Love klibinde ise Isabel Lucas yer alıyor.



Justin Timberlake'nin What Goes Around... Comes Around klibinde de Scarlet Johansson oynuyor.


Yerli kliplere gelirsek...
Edis'in Benim Ol kibinde Hepsi kızı Cemre Kemer oynuyor.


Birkan Sokullu da Tuğba Ekinci'nin Kutu Kutu klibinde.


Emel Müftüoğlu'nun Hovarda klibinde Seray Sever'i görüyoruz.



Sertab Erener'in Sakin ol klibinde Levent Yüksel ile Sezen Aksu yer almış.


Sertab Erener'in Bir Damla Gözlerinde klibinde ise Cansel Elçin oynuyor.



Doa'nın- artık Doğa diye kullanıyor- Yallah klibinde Ömer Arpacı ile İlker Ayrık oynamış.


Carlos Martin de Petek Dinçöz'ün Aşk klibinde oyunculuk yaptı.


Petek Dinçöz'ün Sihirbaz klibinde de Efecan Dianzenza oynuyor.


Nazan Öncel'in Aşkitom klibinde Gonca Vuslateri göze çarpıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder