21 Kasım 2015 Cumartesi

EVER AFTER HIGH


Çizimler inanılmaz. Oldukça da gösterişli.



Kitty Cheshire'nin saç rengi çok güzel.


Bence çizgi filmin en eğlenceli kahramanı: Madelina Hatter. Ayrıca onun saçları ile elbisesine bayılıyorum. Saç renkleri çok tatlı. Elbisenin eteğindeki çizgiler de öyle.



Ever After High ile Monster High çizgi filmlerinde bolca kahraman var ve ikisi de çok kısa süreli. O yüzden ben çoğu kişiyi bilemiyorum. Bence Monster High daha güzel bu arada.
Bir de İşte Benim Stilim'de geçen hafta Eleme Gecesi'nin konusu Çizgi Film olunca belki Ever After High'ten birileri olur diye düşündüm. Geçen yıl Monster High kızı Draculaura olmuştu Mihriban Akgül. Beverly Hills Gençliği'nden de Bianca olsun istiyordum. Ancak çok ünlü değil diye düşündüğümden olmayacağını bekledim. Gülşah yaptı. Çok şaşırdım. Saçları olmamıştı;ancak giysisi oldukça iyiydi. Onu öyle gördüğüme sevindim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder