1 Ocak 2016 Cuma

PALOMA FAITH


Ayakkabılar nasıl da göz alıyor!


Paloma Faith çok sanatsal görünüyor. Gerçekten bu görüntüyü tanımlayacak sözcük bulamadım. Çok sevdim.
Renkler çok görkemli ve asil.
Çiçekli,yeşil elbisesi, kırmızı ayakkabısı ve çantası üstüne bir de turuncu saçları. Çok uyumlular. Bu kadının saçlarını çok beğeniyorum. Örmesini de özellikle sevdim.
Bir de Paloma Faith'in Only Love Can Hurt Like This şarkısını dinlemenizi öneririm. Çok güzeldir. Oceana'nın Cry Cry şarkısının başını anımsatıyor bana. O da çok güzeldir.
Bu arada dışarıda çok güzel kar yağıyor. Çocukken yeni yıla karla girmeyi çok isterdim. Çizgi filmlerden dolayı. Yeni yıl ya da Noel'le ilgili bölümler yayınlandıkça bana da o etki işlerdi. Sürekli karlı bir yeni yıl isterdim. Bu yıl öyle oldu. Ancak artık önemsemiyorum ki bunu. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder