1 Mart 2016 Salı

RIHANNA


Rihanna bu fotoğrafı ilk özçekim(selfie)i olduğunu olarak internette paylaşmıştı. Burada 17 yaşında olduğunu da yazmıştı. Birçok kişi hatta bazı Rihanna hayranları bile Rihanna'nın yalan söylediğini düşündü. Çünkü bu fotoğrafta 17 yaşından büyük duruyormuş. Ancak ben bu elbisenin desenleri ile rengini anımsadığım için yalan söylemediğini düşündüm. Yalnızca tarihi bilmediğimden kesin yaşını düşünemedim. Bu bir ödül gecesindendi. Sonunda o fotoğrafı buldum. Bu ödül gecesi 2007 yılının ocak ayında yapılmış. Öyleyse 17 değil de 18 oluyor; ancak büyük gösteriyor diye kanıtsız bir biçimde yalan söylüyor, denmesi beni sinir etmişti. 17 değil de 18 olsun. Yanlış anımsıyor olabilir. Rihanna'nın çoğu 17-18 yaşındaki fotoğraflarına büyük gösteriyor,yazıyorlar. Bu fotoğrafa gelince yalan söylüyor, diyorlar. Mantıksız. Gerçi artık Rihanna'nın eski fotoğraflarıyla karşılaştırınca değişmemiş, diyorlar. Şimdi de küçük gösteriyor. :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder