26 Ocak 2011 Çarşamba

PETEK DİNÇÖZ 2011


  Bir Petek Dinçöz hayranı olarak Petek Dinçöz'ün birçok şarkısını seviyorum.Son albümü gerçekten de çok iyi zaten ''Seni Sensiz Seveceğim'' tıklanma rekorları kırmıştı.
Herkes Petek Dinçöz'ün sesini çok geliştirdiğini söylüyor. Ancak hala önyargıyla bakanlar var... Petek Dinçöz'ün hayranlarınca açılmış bazı sitelere üye olduğum için sevenlerinin onun albümleriyle ilgili görüşlerini biliyorum. Son albümü olan(tekliler dışında) ''Ne Yapayım Şimdi Ben?'' beğenmemişlerdi. ''Frekans''ı ise çok beğenmişlerdi. Frekans onun da bi öncesiydi. Bense Frekans'ı çok beğenmedim. Ne Yapayım Şimdi Ben?' i çok beğenmiştim ; ancak kliplerin yanlış şarkılara çekildiğini düşünüyordum. Ya da birkaç şarkıya da klip gelmeliydi.
Bu albümde en sevdiğim şarkılardan ikisine klip çekildi ; inşallah Sevda ile Yasak Bahçe'ye de klip gelir.
Söz kliplere gelince Seni Sensiz Seveceğim gerçekten kötü klip. Yalanı Boşver'se çok iyi ancak; dans yok. Çoğu Petek Dinçöz hayranı klibi çok da beğense hemen şu söz geliyor ''ama dans yok.'' . Ancak klip güzel onun için öyle büyük bi eksiklik değil bu.
Petek Dinçöz'e büyük başarılar diliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder