10 Mayıs 2011 Salı

AMA BEN ÇOK

Biliyor musun, son sözünü söylediğinde çok ağladım ben. Yazılarda senin bana dediklerini gördüm. İştahtan kesildim. Yüzümü yoldum hep.
Verdiğim kiloları fazlasıyla aldım. Yüzümdeki izlerin da çoğu geçti ama yüreğimde ara ara bir sızı çok yakıyor canımı.
Ben sana iyilik yapmak istedim ama benim olduğumu anlarsın diye yapamadım. Yapabileceğim tek iyiliği, senin için Allah'a yalvarmayı seçtim ben de.
Herkesin oynayıp eğlendiği şarkılarda ağladım ben. Sözlerinden hiçbir şey anlamadığım o yabancı şarkılarda hüngür hüngür ağladım.
Evet, ben çabuk ağlarım, çok ağlarım. Ama üzüldüğüm için ağlarım. Üzüldüm de ağladım.
Bana bazı sözler demiştin. İçimden öyle çok dedim ki ''Keşke o dediğini yapsan da yine benimle olsan. Beni sevsen.''
Ben sana benim seni sevdiğim gibi çok sev demiyorum ki. Sev yalnızca...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder