28 Kasım 2012 Çarşamba

BLOG

Birkaç blog okudum demin. Bazı blogcular çok iyi yazıyor. Kitap okumaktan farksız bence. Ben de onlar gibi yazmak isterdim...
İlk yazılarından başladım okumaya. Çok düzenliyimdir o konularda. :)
İşte ilk yazıları hep bir giriş. Benim bir merhaba yazım yok. Kendimi bloga resmen dalmış gibi hissettim. :) İlk yazımı silmiştim ben. Yani burada gözüken ilk yazım değil yani. Ancak; o da bir ''tanıtım'' yazısı değildi. Eski yazılarımı okuyorum yeniden,yazım yanlışlarımı falan düzeltiyorum. Bu konuya çok önem veririm. İşte bir de okuyorum ya, kendi demek istediğimi anlamıyorum. Saçmalık...
Anı olsun falan diye saklayamam. O derece kötü. Nasılsa kim olduğum bilinmiyor evet, ancak; ben biliyorum. Ben yazmışım sonuçta. :)
Bu arada The Wanted dinliyorum onları okurken. Başta Glad You Came şarkılarına sinir olmuştum ancak; I Found You dinleyince onu da bir tıkladım sevdim sonradan. Chasing The Sun da çok iyi.
Bir de Usher ''Scream'' çok iyi bence. O adamın sesine bayılıyorum.  :) İyi geceler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder