17 Nisan 2014 Perşembe

PETEK DİNÇÖZ



Canım meleğim,bugün çok üzdün bizi. Seni üzdüler,biz de üzüldük. Dilerim Allah yardımcın olsun.
Ben de olayla ilgili düşüncelerimi yazmak istiyorum. Öncelikle Uçankuş sitesinde Petek Dinçöz'le ayrılık sonrası ardı ardına kötü haberler yapılıyordu. Daha sonra başka magazin servislerinin de yalan haberleri çıktı. Petek'in demediği şeyleri demiş gibi gösterdiler. Albüm tanıtımı için mekanlara giden Petek Dinçöz'ü sarhoş diye haber yaptılar. Gecce.com'un Youtube adresine koyduğu izletiden de Petek'in o gece sarhoş olmadığı belliydi. Dahası Umre'ye giden Petek içki içmeyeceğim,dememişken sözünü tutmadı,gibi haberler yapıldı.
Piyasa şarkıları olmasına karşın albümleri kanallarda çok az yer buldu. Evet,gündemdeki şarkılar daha çok yayınlanır. Bunu söylemeye gerek yok. Ancak gerçekten tutabilecek,yani insanların sevebileceği şarkılar olmasına karşın çok çok az yer aldı.
Öncelikle klipli şarkılar olmak üzere Milat albümü iyi ve ''tutabilecek'' şarkılardan oluşuyordu. Kısaca klip parçalarından konuşalım: Aşk çok iyi bir şarkıydı.Gelen yorumların da birçoğu olumluydu.
Tamam, Heves şarkısını ben çok sevmedim. Klibini çok beğensem de parça oldukça sıradan bir ezgiye sahipti. Sözleri de özenilmemişti. Ancak bu şarkı da bence piyasa şarkısıydı. Kaldı ki bu şarkıya da olumlu eleştiriler gelmişti. Dahası albümün en öne çıkan şarkılarındandı.
Benim en büyük beklentimse son klip şarkısı Artık Üzülmek İstemiyorum'du. Bu klibe televizyonda 3  kez mi ne denk geldim. Bu şarkının hakkı kesinlikle bu değildi.
Tamam halk beğenmez,dinlemez. Tamam da büyük oranla olumlu eleştiri alan şarkıların televizyonda ısrarla yayınlanmaması mantığı nedir?
Albümü tutmayan ünlülerin de klipleri sık gördük televizyonda Petek'in neredeyse hiç. Yani Petek engelleniyordu bizce de.
Yapılan haberlere geçelim yine.
Ardı ardına patlayan haberlerin belki de en iğrenci kaset iddiasıydı. Kaldı ki bu kaset iddiası da yeni değildi. Yıllar öncesine dayanan bu haber Petek Dinçözce yalanlamıştı. Ne hikmetse yeniden hortladı bu haber. Ve haberin yankıları diğer ünlüler de vurulmak istendi. Petek Dinçöz'ün menajeriyle çalışan ünlüler.
Hayranların olarak senin yanındayız Petek'im. Ve biz de durmayacağız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder