1 Ocak 2015 Perşembe

OLMUYOR

Özlüyorum seni her an
Çok özlüyorum
Bazen bu özlem öyle artıyor ki
Taşıyor damarlarımdan
Gözyaşı oluyor dökülüyor dudaklarıma
Hıçkırık oluyor çınlatıyor kulaklarımı
Gecenin bir yarısı uyanıyorum
Düşümde seni gördüm ya
O özlem titretiyor ruhumu
Damarlarımdan çıkmak sana ulaşmak istiyor sanki
Umutlanıyorum oysa ki düşlerin tersi çıkar değil mi
Ya da bazı geceler uyuyamıyorum
Önceleri gibi sesini duyup da uyuyayım istiyorum
Ruhum bedenimden çıkıp da gezerken
Geri dönmezse son kez senin sesini duymuş olayım istiyorum
Uyuyamıyorum bazı geceler sesini duymadığım için
Uyanıyorum bazı geceler seni gördüğüm için
Ah o uyutmadığın geceler,alıyorum elimi telefona
Arayım, diyorum
Konuşmasan da sen
Beni dinle ,hıçkırıklarımı duy istiyorum
Uyumuştur geç oldu deyip de kendime bahane uyduruyorum
Sonra, sonra yine arayamıyorum işte
Uykuna kıyamadığım için değil
Şu korkuyu kıramadığım için
Olmuyor ellerim titriyor
Telefon düşüyor elimden
Olmuyor işte güneş doğuyor
Sabah yeli esiyor
Kuşlar ötüyor
Yok neşem yerine gelmiyor
Olmuyor en karanlık gecede bile seninle olduğum için olan umudum
En sıcak günde
En ılık kış sabahında bile beni bulmuyor
Yolunu kaybediyor düşlerimde,
Ben sana geliyorum
O beni bulamıyor; evimde değilim
Olmuyor işte sensiz ben olamıyorum
Umudumu yakalayamıyorum
Seni unutamıyorum
Rahatça uyuyamıyorum
Gülemiyorum,
Sensiz yaşayamıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder