23 Mart 2012 Cuma

MÜZİK TOPLULUKLARI

Önceden çok sevdiğim müzik toplulukları yoktu; ancak birkaç yılda ilginç bir biçimde çok arttı. Ben de sevdiğim ya da müziklerini sevdiğim müzik topluluklarından konuşayım dedim:
Önceki yazımda da yazdığım için Sugababes'ten başlıyorum.
Denial ile tanıdığım bu kızların sonra Change klibini izledim. Klibe de şarkıya bayıldım. Bu kızlar benim için klip prensesleridir desem abartmış olmam o derece. Diğer şarkılarını dinledim sonra: Red Dress, Overload,... Onları da çok beğendim.
Sonra yanlış anımsamıyorsam Sweet 7 çıktı. Hatta Get Sexy'nin klibi çıktı. Keisha topluluktan çıktı. Yerine Jade Ewen geldi. Albüm yeni çıktıktan sonra olacak şey mi bu? :) O zamandan beri ilgimi çekmiyorlar açkçası. About A Girl'in de Keishalı olanını seviyorum ben, belki de ilk ondan dinlediğim içindir. Ben eski Sugababes şarkıları dinliyorum hala.

Sonra JLS'yi çok beğeniyorum. Beat Again'i çok sevdim. Klip de çok iyi. Herkes öne geçmeye çalışıyor ya o çok iyi olmuş. Sonra She Makes Me Wanna'yı da çok beğeniyorum. Sıkmayan bir şarkı. Klip de iyi. Erkeklere de rengarenk şeyler çok yakışmış doğrusu. :) Take A Chance On Me de iyi. Şarkının başlarını çok seviyorum. Tüm üyelerin de sesleri çok güzel. Yalnız,ben seslerden kimin söylediğini anlayamıyorum. Özellikle Aston ile Marvin'in sesleri aynı gibi.

The Saturdays'a gelelim. Ne zaman çıktı, şarkıların çıkış sırası nedir iyi bilmesem de kuşkusuz en iyi ''Kız'' topluluklarından. Up klibi kötü; ancak şarkı bir o kadar iyi.  I Just Can't  Get Enough şarkıları iyi, klipleri de aynı biçimde çok iyi. All Fired Up, Work da sevdiğim şarkılarından. Bu kızların da kliplerinin çoğu iyi. Ancak , biraz sıradan.
Şimdilik birkaç şarkısını dinlediğim Cover Drive... Lick Ya Down'u sevmedim. Twilight'i ise çok sevdim.  Amanda çok güzel söylüyor. Sparks da çok iyi. Altyapısına bayıldım şarkının.
Biraz da bize geçelim: Hepsi....
Bu kızların müziklerini çok seviyordum: Yalan, İki Kelime,Tempo sürüsüyle bayıldığım şarkıları vardı. Gülçin gittikten sonra çıkan şarkılarından yalnızca Yeter'i sevdim. Klipleri iyi ama. Gülçin gitti diye ön yargıyla yaklaşmıyorum ancak; sevmedim işte şarkıları. Hepsi için biraz çocuklar için deniliyor. Öyle şarkıları olabilir belki,yine de haksızlık yapılıyor bence. Valla ben dinlerim bu kızları.

Ortalıklarda görünmeyen bir topluluk: 4 Yüz. Ne oldu onlara? İyi şarkıları vardı, iyi klipleri çekiyorlardı şarkılarına. Hepsi ile sık sık karşılaştırılıyordu; ancak ikisi de başarılıydı.

The Pussycat Dolls. Şarkıları iyi, klipleri iyi... Ben yeniden birleşmelerini çok isterdim. I Hate This Part, Jai Ho, I Don't Need A Man bu şarkılar gibi güzel şarkılar dinlemek isterim.

Bilboard listelerinde şarkısı bir numaraya çıkmış, 5 üyeden oluşan topluluk: One Direction...
Bu çocuklar çok iyi.  Şarkılarını çok sevdim ben. What Makes You Beautiful, One Thing, Gotta Be You, Na Na Na,Same Mistakes,Stole My Heart gerçekten iyi şarkılar. Bir bakmışsın ki bağımlısı olmuşsun şarkının. Bu çocuklara ön yargıyla yaklaşan da var. Yakışıklı oldukları için böyle seviliyormuş, sesleri çirkinmiş. Yakışıklı olan nerdeyse her şarkıcıya yapılan bir yakıştırma bu. Yapmayın ama, bu çocuklar bir yarışmadan çıktı-1. olmasalar da- sesleri ne kadar kötü olabilir ki? Bence sesleri de iyi.

Birleşmesini istediğim başka bir topluluk daha: Destiny's Child. Pussycat Dolls gibi onda da bir haksızlık olduğu  Beyonce'nin çok öne çıktığı söyleniyordu. ''Yalan.'' desem yalan söylemiş olurum. :) Bazı şarkılar bildiğin Beyonce ile Destiny's Child düeti gibiydi. Ancak üç üye de iyiydi. Bir ara yeniden albüm çıkarılacağını okumuştum ancak; yalan haber miydi yoksa vaz mı geçildi bilmiyorum. Umarım yalnızca bir ertelemedir. Görünüşe bakılırsa uzun bir erteleme.

Daha şarkılarını sevdiklerim var ancak; burda bitiriyorum yazımı. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder