10 Mart 2012 Cumartesi

SESİNİ ÇOK BEĞENDİĞİM SANATÇILAR

Erkeklerden başlayalım:
Ne-Yo: Hayatımda duyduğum en güzel erkek sesi. :)
Usher: Hem çok tatlı hem de çok nasıl diyeyim karizmatik ses de olmaz da : D karizmatik olabiliyor.
Enrique Iglesias: Çok etkileyici ve farklı bir ses bence.
Jason Derulo: Adamda ses var. : D Başka söze gerek yok.
Loick Essien: Tanımlanamaz bir seeeeesss. :)
Trey Songz: Çok tatlı bir sesi var.
Mohombi: Onun sesini ne kadar dinlesem de sıkılmıyorum.
Bruno Mars: Bazen sevmediğim şarkısı olsa bile sesi için dinliyorum.
Emre Kaya: Sesini dinlemek güzelç




Sıra geldi bayanlara:
Rihanna: Duyabileceğimiz en harika seslerden biri.
Beyonce: Onun söyleyemeyeceği şarkı yok bence.
Kat Deluna: Çok güçlü bir ses. Şarkılara can veriyor.
Keri Hilson: Ondaki ses değil başka bir şey. :)
Nicole Scherzinger: Güzel bir ses duymak istiyorsanız onun şarkılarını dinlemeniz yeterli. :)
Lara: Kesinlikle duyduğum en iyi seslerden. Şarkılara renk katıyor.

Daha var da aklıma gelmiyor. Türklerden de çok beğendiğim vardı düşündüm çok, aklıma gelmiyor bir türlü.
İşte ben genelde ince sesleri daha çok seviyorum. Yine de bazı ince sesler itici gelebiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder