7 Haziran 2013 Cuma

PETEK DİNÇÖZ,HOPDEDİK AYHAN



Milat albümünde ikinci klibin Heves'e geleceğini söyleyen Petek Dinçöz Hopdedik Ayhan'la. Hopdedik Ayhan'ı çok severim.
Bu yayınları dinleyemedim. Okul yüzünden! Allah'tan bazı Petek Dinçöz hayranları bu yayınları Yuotube'ye eklediler. Petek Dinçöz hayranı olduğumdan demiyorum;ancak böyle konularda çok iyiler. Eski şeylerin falan tümü olmasa da olanları var. Bende de aşırı büyük bir görsel arşivi vardı. Babam sağ olsun. Bilgisayarı yeniden kurayım,derken tümü silindi. Hiçbir yerde de bulamıyorum ne yazık ki onları.
Bir de klip demişken, Havam Yerimde'yi daha çok sevsem de Heves daha çok öne çıktı albümde. Onun da nakaratı çok iyi. Artık Üzülmek İstemiyorum'a klip gelir. Umarım Sade Tören'e de gelir.
Bu arada Petek Dinçöz'e bu saçları çok yakıştırdım. Ceket-gömlek,pantolon giyen Petek Dinçöz'ün giysileri de yaşına uygun,güzel,uyumlu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder