7 Haziran 2013 Cuma

GÜNDÜZÜM SENİNLE


Gündüzüm seninle,
gecem seninle
Beyhude geçti bu ömrüm derdinle.

Aşkımı bir sır gibi
Senelerdir sakladım.
Geceleri rüyamda
Hep seni sayıkladım.

Sevgilim saçların zannetme solmaz,
Dünyada sevenler bahtiyar olmaz...

Bu şarkıyı dinleyince aklına birisi gelenler vardır. Ne güzel şarkı. Ancak,beni üzüyor,neşemi alıyor. Yine de denk gelince dinliyorum.
Dün gece ojelerimi dağıttım,kolyelerimi aradım,onları toplarken radyoyu açtım. Bu şarkı denk geldi. 
Türk Sanat Müziğinin her şarkısına bayılmasam da bazıları bağımlılık yapıyor. Yalnız bir şarkı dinlemiştim radyoda,hiç duymadığım için bir defterim güzel sözler(insanı çalışmaya iten) ya da adını bilmediğim,güzel Türk Sanat Müziği şarkı sözlerini yazıyorum. Unutmayayım diye. İşte o anda sırasıyla da olmasa da yazmıştım sözleri. Bulamadım şarkıyı. Bestesini de hiç anımsamıyorum. 
Bu arada çok ilgisiz olacak; ancak youtube tek kanal düzenini hiç sevmedim. Tek iyi yanı aboneliklerin tümünün gözükebilmesi. Abonelikten çıktığımı sandığım kanallara aslında abone olduğumu gördüm. Facebook zaman tüneline nasıl zorla sokduysa bu da öyle oldu. Facebook yenilik yapmasın lütfen. Eskiden bir sayfada görsellere bakacağımızda görseller küçüktü,sayfa ileri-geri diye bir şey vardı. Daha hızlıydı.
Youtube tek kanalda da kapak resmini bir türlü kabul etmiyor. Oysaki profil resmimle çok uyumlu olacaktı. Küçük falan değildi o. Boyutlarına baktım,yine de kabul etmiyor. Ne yapalım,bilgisayar ekranına sığmayan bir şey mi seçelim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder