27 Temmuz 2013 Cumartesi

HUSH HUSH

I don't want to
Stay another minute
I don't want you
To say a single word
Hush Hush, Hush Hush
There is no other way
I get the final say
Because
I don't want to
Do this any longer
I don't want you
There's nothing left to say
Hush Hush, Hush Hush
I've already spoken
Our love is broken
Baby Hush Hush


Bu şarkıyı dinleyince aklıma gelen şey şudur: Bir yılbaşında bir müzik kanalı yılın en iyi bilmem kaç şarkısını yayınlıyordu. 12 olmasına beş dakika falan vardı. Ben de güzel bir şarkı arıyordum kanalda. Yanılmıyorsam da bu şarkı birinci seçilmişti. Ben yeni yıla kanalları gezerken girmiştim. Tam 12 olduğunda bu şarkıya denk geldim. İçim bir burkuldu. İçimden dedim: Allah'ım yeni yıla kanal karıştırken girdim.
Aslında yeni yılları çok önemsemem. Benim için takvimden kopan yeni bir yapraktır. Öyledir de o zaman bir tuhaf olmuştum ya. Düşünüyorum yeni yıla o ilk girdiğim anı çok olmasa da önemsiyorum. Yine de olabilecek en saçma anlarda geldi yeni yılın ilk anları. Bir doğru düzgün giremedim ya şu yeni  yıla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder