20 Ağustos 2013 Salı

WE OWN THE NIGHT

The Wanted'in  We Own the Night şarkısına bayıldım. Çok neşeli. Yalnız şarkının nakaratını duyduğum ilk andan beri bir şarkıya benzetiyordum. Hatta yeniden yorumlama olabilir mi acaba?,diye düşündüm. İşte böyle düşünürken hangi şarkıya benzettiğimi buldum. İşte şu kısımları benzettim:
May our hearts be full like our drinks tonight
May we sing and dance till we lose our minds
We are only young if we seize the night
burası Ne-Yo'nun So Sick şarkısının
Cuz I'm so sick of love songs
So tired of tears...
İşte burasına çok benzettim. Onun hızlısı gibi geldi. Neyse kimseyi suçlamıyorum elbette. Yalnızca söylüyorum.
Ne-Yo demişken. Ne-Yo Türkiyeye geliyor. Elbette İstanbul'a... Inna ve birkaç şarkıcı dışındakileri de İstanbul dışında görsek? İstanbul dışına da güzel yerler yapılsa elbette?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder