7 Ağustos 2013 Çarşamba

TAŞ

Aslına bakarsan öldürmek istemedim kendimi,
Düşünemedim geleceği.
Zaman durunca gelecek de gelmiyor.
Biliyor musun, özle bir gücün var senin.
Zamanı durdurabiliyorsun sen.
Yalnız benim için olsa bile zaman duruyor.
Bu güç sana,bana karşı kullanman için mi verilmiş?
Gücünü kötüye kullandın.
Canıma can katacağın yerde canımı aldın.
Ölü biriyle konuşuyorsun şu anda
Ölü birinin yazdıklarını okuyorsun ya da
Ölü bir gönlün anıları,
Ölü bir aşkın kanattıkları,
Ölü bir aşkın yaşattıkları,
Ölü bir aşkın yazdırdıkları.
Kanlı göğsümden çıkan sözler sana ulaşacak
Yüreğim elimde aşkımı öldürmek için ona kıydım
Yüreğim elimdeydi,elim kanlar içinde
Gözyaşımı dindirmek için yüreğimin yerindeki boşluğa taş koydum.
Taş ağır geldi bedenime.
Kalbin yalnızca aşkı yaşatmadığını unuttum.
Aşkın yalnızca kalbimi etkisi altına almamış
Taşı atacaktım bir göle
Taş kaldı elimde
Elim yüreğimde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder