3 Aralık 2013 Salı

ARTIK ÜZÜLMEK İSTEMİYORUM





Saç rengi çok güzel.





Petek Dinçöz'ün sırtını çok beğeniyorum. :D :P





Petek Dinçöz ''Milat'' albümünde ''Heves''ten sonra ''Artık Üzülmek İstemiyorum''a klip çekti.
Twitter üzerinden hayranlarına klip seçimlerini soran Dinçöz,istekler doğrultusunda kendisine Deniz Seki'nin de eşlik ettiği şarkıya klip çekmeyi uygun gördü. Ben de ''Artık Üzülmek İstemiyorum''u istemiştim.
Albümdeki en iyi şarkılardan. Petek  Dinçöz de Deniz Seki de şarkının hakkını vermiş!
Şarkıyı dinlemeye doyamıyorum.
Özellikle Petek Dinçöz'ğn ilk okumaya başladığı kısım çok hoşuma gidiyor. Nakaratından daha iyi kısımlar.
Klibe gelirsek. Bence klip oldukça iyi. Petek Dinçöz'ün giysilerini,saçını,makyajını sevdim.
Yalnız biraz daha sahne olabilirdi.Bazı yerler sık yinelenmiş.
Söyleyeceklerim bunlar. Ben şarkıyı da klibi de sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder