20 Aralık 2013 Cuma

GİZLENEN YÜZLER

Bence Facebook,Instagram, Twitter kimseyi değiştirmedi. Asıl bazı insanların gerçek yüzlerini gösterdi.
Gizlemek durumunda kaldıkları,bir türlü gösteremedikleri yüzlerini gösterdi.
Dış ortamda insanlar yalnız olabilir. Kimse onunla konuşmaz,eğlenmez,gezmez. E durum böyle olunca da insanlar kendilerinin o ''havalı" yüzlerini gösteremediler. Ya da çok arkadaşı olsun,bazı şeyleri gözümüze bu deli sokamazlar ki.
E Facebook,Twitter,Instagram öyle mi? Engelleyen yok.
O yüzden insanlar içindekilerini ortaya çıkarttı:
Bakın ne çok eğleniyorum,her gün eğleniyorum, sürekli geziyorum,çok mutluyum,arkadaş çevrem çok kalabalık,bakın bakın ne çok param var,istediğim her şeyi alabiliyorum,bakın çok güzelim,evet,belki oynadım biraz fotoğrafla;ancak güzelliğime güzellik katsın diye.
Yani,herkes yaşamından bir şeyler paylaşabilir de,her gün,her yaptığının paylaşması bence yapmacık ve daha da önemlisi hava atma amacında gibi görünüyor.
Anladık;eğleniyorsun. Görüyoruz;oldukça varlıklısın.
Biraz da kendi başına eğlensen de,her yaptığını bilmesek.
Ya da belki, biraz da kendin için eğlensen de her gün gözümüze o imrenilecek yaşamını sokmaktan vazgeçsen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder