15 Ekim 2014 Çarşamba

SEVGİLİYE AYRILIK MEKTUBU

1. Mektup

2. Mektup
-Kız-

Bitirdin. Hayır,senin istediğin oldu yalnızca.
Sen başlattın,sen bitiriyorsun. Oysa ben gerçekte istemeseydim beni nasıl yanında tutabilirdin? En başta olmasa bile-seni bana çeken bir şey olmamıştı- sonraları seni sevmiştim. Bunun karşılıklı olduğuna inandırdın beni. Birlikte olmamışız ki hiç. Eğlenmemiz bile birlikte değilmiş. Benimle değil, bana gülüyormuşsun.
Ve,evet bunları okurken ağladım. Sana yazdığım ilk mektup ıslandı. Yazdıklarımı yeniden yazdım.
Sızlanmak için söylemiyorum. Yalnız senin dediğin, yani tek bir kişin istekleri geçerliyse en azından sızlanmak hakkım olabilirdi. Ve ''hapis'' demişim ya,demiştim ya. Bir düşün bakalım niye dedim. Hapisten kaçtım mı hiç? Denemedim bile.
Ve hayır, elbisemi yırtmayacağım. Askıdan çıkardım,yine o elbiseyi giyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder