27 Aralık 2015 Pazar

AYŞENUR BALCI




İşte Benim Stilim All Star'ın birincisi Ayşenur Balcı.
Çok tepki de var onun birinci olmasına, birinci olmasını destekleyen de.
Yalnız ben yarışmacıların Instagram hesaplarına girip baktım,ne çok kavga var.
Ben Gülşah'ın kazanmasını istiyordum. Çünkü kadın hem iyi giyiniyor hem moda ile ilgili düşleri var.
İşte Benim Stilim Ünlüleri'i izlemem diyen de çok bu yüzden. Bazı kişiler de Kemal Doğulu ya da Nur Yerlitaş yok diye izlemeyecekmiş. Ben Kemal Doğulu'yı çok severdim; ancak Hakan Akkayı'yı da severim.
İşte Benim Stilim Ünlüler de 1 Ocak'ta başlayacakmış. Bence erken bir tarih. Biraz daha ara verilmesi bence iyi olurdu. Özlenirdi. Sonuçta tekdüze bir yarışma. Sonuçta yarışmanın özü yarışmacıların giysilerine yorum yapılması.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder