25 Aralık 2015 Cuma

GOSSIP GIRL


Kızların ikisinin  de elbisesini çok beğendim. Renkleri de öyle. Özellikle Serena'da siyah-beyazın üstüne turkuaz taşlar çok güzel olmuş. Müthiş bir canlılık katmış.



Blair'in elbisesinde de payetlerin  mat mat oluşunu sevdim en çok. Bir de bordo bir kuşak çok yakışırdı bence bu elbiseye.


Kurdeleli kolyesi çok tatlı. Çok da asil.


Hala Gossip Girl izliyorum. Kaçıncı izleyişim. Hiç de sıkılmadım. Keşke filmi de yapılsa Entourage gibi.
İkinci sezondayım,baştan başlamıştım. Blair'i gerçekten seviyorum. Chuck ile inanılmaz bir ikili oluyorlar. Bazen de kafadar. Chuck'a ilk başta sinir olmuştum. Özellikle Jenny'e yaptığından,Blair'e o Arap atı benzetmesinden dolayı. Sonra araları düzelmeye başladıkça Chuck'a ısındım. Chuck arada Blair'e bir şey yapınca eskisi gibi sinir olmaktan çok şaşırıyordum. Üzülüyorum bazen de.
Gözlerim dolduğu da oldu. Ben Gosssip Girl'de bir kez ağladım. O da Blair bebeğini kaybedince. O zaman gerçekten üzüldüm.Gerçi Blair'in hamile kalmasını istememiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder