19 Aralık 2015 Cumartesi

LOUISE BROOKS



Louise Brooks çok tatlı görünüyor. Kabarık etekleri her zaman sevmişimdir. Ayakkabılar da sevimli.
Louise Brooks saçlarına en çok öykünülen bayanlardanmış. Gerçekten çok karakteristik bir saç.
Kahkül de bu aralar baya bir görülmeye başlandı. Bu arada şeye sinir oluyorum. Saçlarına kahkül yaptıran kızlar kendini Kleopatra sanıyor, diyorlar ya. Önceden de sinir oluyordum da. Bir yıldır falan benim de kahkülüm var. Acaba benim için de öyle düşünüyorlar mıdır, diye aklıma geldi.: D
Ayrıca Rihanna'nın kahküllü hali Kleopatra'ya bin basar. Olmak istesem ona benzemek isterdim elbette. :P
Zaten kızlar ne yaparsa yapsın erkekler bir şey buluyor. İlle birileriyle karşılaştırıyor.
Ne yapalım, Allah onları kusursuz(!) yaratmış,bizi değil. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder