26 Nisan 2011 Salı

ŞAKA GİBİ


''Her şey bitti şaka gibi...''
Şaka Gibi Petek Dinçöz'ün ilk aldığım albümüdür.
Ben ona ''Çalkala'' ile hayran oldum.
Hala da hayranım.
Petek Dinçöz'e karşı bir ön yargı var bazı kişilerde. Kime hayran olduğumu sorunca belli bir sırada olmaksızın ''Kat Deluna,Rihanna,Petek Dinçöz...'' derim. Daha var. :) Petek Dinçöz deyince küçümser gibi bakan oldu. Bir insanı eğer müzik zevkinden dolayı aşağılarsanız-o şarkıcı kim olursa olsun- o kişin o düşüncesini önemsememi beklemeyin. Çünkü; gerçekten de zevkler ve renkler tartışılmaz.
Ve Petek Dinçöz'ün sesi de güzel şarkıları da. Ancak ön yargını slip de bakarsan.
O yüzden Petek Dinçöz'ü sevdiğimi söyleyince bana kırıcı ya da itici davrananlar umrumda değil. İyi ki değil. :)
O benim her zaman en büyük hayranlık duyduğum şarkıcı oldu.
Bu arada söylemeden edemeyeceğim ''Şaka Gibi'' klibindeki danslara özellikle de sonlara doğru olanına-başını ellerinin arasında aldığı- bayılıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder