16 Nisan 2011 Cumartesi

NEDEN BÖYLE?

Neden sevmiyor demeyeceğim. Böyle şeyler insanın elinde olmaz.
Ancak şunu diyeceğim: Sevmiyorsan bile kırman mı gerek? Aşık değilsen nefret etmen mi gerek? Her sözünde yaralanman mı gerek?
Hiç aşık olmadın mı? Hiç kalbin kırılmadı mı? Anlamıyor musun halimden? Allah sana kalp diye bir şey vermemiş mi yoksa? Öyleyse benden de kötü durumun.
Başta ne güzel karşılıksız da olsa umudum vardı. Ama heveslendiremeyecektin. Hakkın yoktu. Bir gün aşklar biter evet ama bir günde de bitmez. O zaman tanımadığın kişiyken daha çoktu umudum. Heves var ya ah bir umutlandım ki.Ama sonra birden umudum yerle bir oldu. İşte acımın asıl nedeni bu.
Allah'ım neden değmeyen insancıkları seviyorum? Belki de onun bile kendine vermediği değeri ben ona veriyorum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder