4 Nisan 2011 Pazartesi

BERKAY

Berkay ''Taburcu'' adlı şarkısıyla tanıdığımız bir kişi. Başta şarkıyı sevmemiştim ;ancak dinledikçe çok beğendim. Sesi çok güzel Berkay'ın. Böyle nasıl anlatılır buğulu. Çok güzel. Bir de şarkının bazı bölümleri sesiyle daha da renkleniyor. ''Onu şimdi lütfen benden almayın.'' özellikle burasını çok güzel söylüyor. Ancak nakaratını çok sevdiğimi söyleyemeceğim. Sıradan bir ezgi bence, tanıdık geliyor.
Sonra radyolarda duyuyordum Örümün Geri Kalanı şarkısını. Onun söylediğini düşündüm ;ancak emin olamadım. Sonra klibini gördüm. Sanırım ilk şarkısı daha çok tuttu ancak; bence ikisi de birbirinden güzel. Ömrümün geri kalanı şarkısının da başlarını çok güzel söylüyor.
Kliplerlerse; Taburcu daha iyi ;ancak ben çok sevmedim. Taburcu biraz değişik yalnız tam anlamıyla iyi diyemem. Ömrümün Geri Kalanı sıradan. Gerçi ben şarkıyı öyle sevdim ki klip hiç önemli gelmiyor o yüzden bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder