6 Ocak 2012 Cuma

GOOD GİRL GONE BAD



İşte Good Girl Gone Bad. Rihanna'nın özellikle saçlarıyla,değişen görünümüyle,şarkılarıyla ancak en çok da Umbrella ile kendinden söz ettirdiği dönem.
Ben Rihanna'nın yaptığı şarkıları seviyorum. Değişen saçlarını,görünümünü seviyorum. Rihanna kesinlikle havalı. Olmak istediği zaman da kadınsıya da tatlı. Her kılığa bürünebiliyor.
Saçlar kesildi,siyaha boyandı. Daha kadınsı giysiler,daha havalı bir görünüm. İşte karşınızda yepyeni bir Rihanna.
Bu saçları çok sevildi. Ben de çok seviyorum. Aradan çıkan mavi saçlar çok güzel ayrıca.Birçok kadın denedi. Ancak,herkeste Rihanna'da olduğu gibi durmuyor. Evet,ben Rihanna hayraıyım. O yüzden yaptığı şeylerin bana güzel-hatta aşırı güzel- gelmesi doğal. Yine de Rihanna gerçekten güzel. Asla sıradan bir güzelliği yok. Demek istediğim bazı kızlar güzeldir,bir bakan dönüp bir daha bakar. Ancak, kız nasıl güzel olsa bile o kızın güzelliği sıradandır. Eşi benzeri yok,diyemezsin.
 Neyse...Benim en sevdiğim albümü,dönemi Good Girl Gone Bad'dır. O yüzden Good Girl Gone Bad'daki havasını hiçbir şeye değişmem doğrusu. O dönem bence en iyi giyindiği dönemdir ayrıca. Bazı şeyleri abartmadan,zarif ya da kadınsı olduğu,ne yaparsa yapsın güzel olduğu dönem. Rated R için de bunlar geçerli ancak, Good Girl Gone Bad bir başka benim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder