4 Ocak 2012 Çarşamba

NICOLE SCHERZINGER



Nicole Scherzinger sesini çok beğendiğim şarkıcılardan biridir. Fiziği de çok güzel. Görselde de tüylerle süslü giysisi iyiymiş.
The Pusycat Dolls'tayken onu çok sevmiyordum.Çünkü diğer üyelere haksızlık yapıldığını düşünüyordum.Diğer üyeler dansçı konumundaydı. Sesleri nasıl bilmem ancak, Melody Thornton'un sesi güzeldi bence. Ayrıca bu kızlar iyi müzik yapıyordu . Güzel de dans ediyorlardı. Özledim ben onları.
 I Hate This Part, Jai Ho, I Don't Need A Man,Buttons...Ne güzel şarkılardı.

Nicole'nin tek başına söylediği şarkıları o denli sevmiyorum ancak. Don't Hold Your Breath'ı çok severim. Sesi çok yakışmş bu şarkıya. Güzel de bir klip çekmiş. Will.i.am ile düeti olan Baby Love de iyi.
Ayrıca Lewis Hamilton ile ayrılmışlar diye okudum yalnız, Nicole hala seviyormuş. Umarım yeniden birleşirler çok yakışıyorlardı bence.
Bir de bu kızın soyadınınn nasıl okunduğunu çok merak ediyorum doğrusu. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder