27 Ocak 2012 Cuma

NELER DİNLİYORUM?

Bu aralar genelde geç fark ettiğim bazı şarkıları dinliyorum. Daha doğrusu güzel olduğunu geç fark ettiğim. :)
Öncelikle Katy Perry'den The One That Got Away'ı sıklıkla dinliyorum. Şarkıyı ilk duyduğumda da beğenmiştim ancak; ezgisi biraz sıradan gelmişti. Ancak klibine özellikle de Katy Perry'nin güzelliğine bayılmıştım. Hala da bayılıyorum.
Sonra Bruno Mars'ın It Will Rain'ini çok seviyorum. Onu da çok sevmemiştim ancak öyle çok duydum ki zorla sevdirdiler resmen. : D Klibe de yine bayıldım-Bruno Mars'ın kliplerini severim ,gerçi az zaten- şarkının.
Sonra Bow Wow'dan Crunch Time'yi severek dinliyorum. Boy Or Girl de güzel ancak, Crunch Time'yi daha çok sevdim. Klibiyse sanki klip değil gibi, beğenmedim.
Sonra Dilek Pınar'dan Randevu'yu dinliyorum. Önyargıyla yaklaşmayalım lütfen güzel şarkıları var. Aslında Fazla Geldim'i daha çok severim de bu aralar onu dinliyorum.
Sonra Natalia Kills-yeni öğrendiğim biri- Kill My Boyfriend'i çoooook severek dinliyorum. Güzel de bir klip çekmiş. Bana biraz Lady Gaga'nın Paparazzi'sinden esinlenilmiş gibi geldi orası ayrı. Yine de Natalia Kills'in klipleri çok yaratıcı,çok özgün.
Kristinia DeBarge'den Goodbye'i sık dinliyorum. Zaten öncelerden de biliyordum bu şarkıyı ancak, yine alışveriş yaparken duydum şimdi ikide bir dinliyorum. Klibi güzel de Kristinia DeBarge'nin mimikleri abartılı geldi. Sonra yine Kristinia DeBarge'den Sabotage'yi çok sevdim.
Sugababes'ten Shape ile No Can Do'yu da taktım denilebilir. Bu şarkıları zaten biliyordum. Sugababes şarkılarını oldum olası sevmişimdir. Klipleri de çok güzel. Zaten bu kızların klipleri genelde çok çok iyi olur.
Son olarak da-aslında son değil de: D - Petek Dinçöz'den Yalanı Boşver'i dinliyorum. Arada böyle daha eski şarkılara dönüyorum iyi oluyor. Bu arada şarkının şiir kısımlarını sevmedim ancak, üç kez  okuyor. Az da değil yani. Orada bir tek ''Benden anladığın ne ki? Hala yanımdasın''ı sevdim. Klibi de çok güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder