16 Ocak 2012 Pazartesi

PETEK DİNÇÖZ




Petek Dinçöz'ün rengarenk tırnaklarıyla bizi selamladığı klibi Ben Bir Şarkıyım Söz Müzik Sensin. Ne de uzun adıvar.
 Yıldız Tilbe'nin yazıp bestelediği şarkıyı çok seviyorum. Klip de güzel. Petek Dinçöz bu klipte çok güzel. Burdaki saçlarını çok seviyorum. Keşke yine bu renge boyasa-kestane sanırsam- daha güzel bence.
Petek Dinçöz şarkıyı da çok güzel söylüyor. Petek Dinçöz yılmadı,sesini geliştirmek için çok çalıştı. Mankenlikten şarkıcılığa geçenlere önyargı var. Bazılarının sesi gerçekten iyi değil. Ancak,Petek Dinçöz gerçekten emek verdi bu iş için. Şarkı güzel olsun,ses önemli değil, demedi. Bunun da karşılığını alıyor. Hiç çekinmeden canlı canlı şarkılar söyleyen Petek Dinçöz'ü tümü için olmasa bile mankenlikten şarkıcılığa geçenler içinde ayrı bir yere konması gerektiğini düşünüyorum. Herkese göre aşırı bir güzel sesi olmasını elbette bekleyemem ancak,sesi çirkin, diyen büyük haksızlık eder Dinçöz'e. Önyargınısı kıramamıştır o kişi benim için. Lütfen ama Petek Dinçöz'ün çok çalıştığını onun bir hayranı olarak sürekli okudum. Kadın emek verdi bunun için. Şarkıcılık dışında da Petek Dinçöz'ğn çok çalışkan biri olduğunu birçok ünlü söyler.
Klibe gelirsek: Sevdiğim Petek Dinçöz klipleri arasında. Danslarını seviyorum ben onun. Klipte giysileri de makyajı da çok güzel. Saçlarına zaten hastayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder