25 Ocak 2014 Cumartesi

BEDEL SAYILIRSA

Bu yalan başka bir yalan
Yalancının bu duruma zorlanıldığı bir yalan
Benim duymadan yaşayamadığım bir yalan
Yalandan vazgeçeyim deme,sakın aman!
Yalanlarla büyüttün bu aşkı içimde sen
Öyleysen sen mecbursun başlattığın şeyi sürdürmeye
Sen başlattın ben bitirmiyorum
Ben başlarsam bitirmem
Keskin bıçaklarım yoktur benim
Öyle aşkları delip geçemem
Umudumun temelleri yalandanmış
Sağlam olmasa da dayandı koca bir depreme bu aşk
Ben kiracılık yapamam aşkta
Satın alıyorum yalanlarını
Sen de kalbimde kiracı değilsin
Bedel sayılırsa birkaç söz
Yoksa sonsuza dek kiracılık olmaz
Sonsuza dek kaçacağım gerçekten
Ölmeye meraklı değilim ben
Dünyadaki kiracılığım bitecek olursa
Seni ben götürmez miyim cehennemin en dibine
Anlattım tüm şeyleri
Küçük değlilsin artık benim istememi bekleme bazı şeyleri
Kaçacak denli büyük de değilsin gözümde
Küçükken alışmışsın yalanlara
Hadi geleneğin bozulmasın
Yine beni sevdiğini söyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder