24 Ocak 2014 Cuma

GÖRMÜYOR MUSUN?

Suriye? Dua ederim,ağlarım. Yardım ederim.
Filistin? Dua ederim,ağlarım. Yardım ederim.
Tebriz? Doğu Türkistan? Karabağ? Dahası?
Yok efendim,onlar kendi başlarının çaresine baksınlar değil mi? Öyle,değil mi?
Filistini Suriyeyi umursadığın gibi niye benim Doğu Türkistanımı görmüyorsun? Niye Doğu Türkistanımda ölen canlar için ağlamıyorsun? Herkese diyorsun ısrarla Suriyeyi niye görmüyorsun?,diye. Ya sen? Ya sen kör vatandaş? Sen niye Doğu Türkistan ve niceleri için körleşiyorsun? Ha söyle? En azından insanlar bilgilensin,en azından dua etsin diye niye paylaşmıyorsun duvarında,sayfanda?
Koydun sürekli ''R4bia'' diye,niye bir kez Doğu Türkistan bayrağı koymadın oraya? Niye önemsemiyorsun onları? Şimdi ben soyculuk yapıyorum öyle mi? Öyle mi her şeye yetişen benim  Urumçi'me, Karabağ'ıma gücü yetmeyen yürekli insan?
Salt Türk olduğundan insanlar katlediliyor haberin var mı? Haberin var mı Doğu Türkistan kan ağlıyor? Haberin var mı ne analar ağlıyor orada da? Canın yandı mı, benim analarım yalnızca Türk olduğundan ayrımcılıkla karşılaşıyor?
Ne oldu,için titredi mi, ya da önemsemen için ''Türk''olmaması mı gerekiyor?
Ben kimsenin acı çekmesini istemiyorum. Bu yüzden beni soyculukla suçlayamazsın. Ve sen bunları görmezden gelerek sen olmuyor musun yanlışı sürdüren?
Hani hiçbir şey yazmasan etmesen... Diyeceğim belki üzüntüsünü göstermiyor,falan. Ancak sen onu anlatıp durup buna susarsan öyle de düşünemem ki?
Hadi,ne yapıyorsanız sürdürün ya da sürekli kapattığınız o gözü açın. Zahmet olacak ama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder