24 Ocak 2014 Cuma

SAÇLARIM BEYAZ ÇİÇEK

Kucağımda senden kalan son anı
Sevdiğim beyaz çiçekler
Beyaz çiçek oluyor saçlarım.
Beyaz kalamadı anılarım
Renksiz bir uykuda kayboluyorum şimdi
Renksiz olduğu gibi yorucu
Sensiz olmak çok yorucu
Uyku dinlendirmiyor beni
Her uyku başka bir acı
Karalar cesaret verdi sana
Cesaretini sat da gel yanıma
Sonum karaların içinde beyazlar olsun istemiyorum
Acılarınla gelebilirsin yanıma
Söyle ne oldu da bitti anlat bana.
Yoksa sen gitmezdin ki;kıyamazdın bana
Buna inandırdın beni
İnanıyordum,inanabilirim
İnandırır mısın Allah aşkına
Son günlerde durgundun
Görmez miyim aşkımın gözlerinden ben akmayan gözyaşlarını
Dertleri aklında mı tutuyordun
Ayrılığı mı kuruyordun kafanda
Suçlu mu hissediyordun yoksa
Gel öyleyse yanıma suçunu silelim birlikte
Geçmişi sildin sen;ancak geleceği silmeyelim değil mi
Yazalım mı yeniden geçmişi?
Ah,sevgilim vurup gittin yüreğimden
Kurtulamıyorum ne aşkından ne senden
Ne yapayım bir çözüm ver bana
Çözüm sensin,ümidimsin anlasana
Çözüm sensen bırakmam seni anlasana
Aşkta yüzsüzsümdür ben bunu koy kafana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder