17 Şubat 2014 Pazartesi

AGNES



Ne yazık ki bilgisayarım mahvolduğu için şu sıralar sevgili bloğum eski düzenini yitirecek gibi. Bilgisayarımın hasar durumuna göre karar vereceğiz:Tamir mi daha mantıklı yenisini almak mı?
Ah bilgisayarım,özür dilerim. Çok fazla sekme açıp seni yavaşlattığım için. Tuşlarına sert bastığım için. Ve kızgınlığımı senden çıkardığım için.
Telefon,bilgisayar değiştirmeyi sevmem. Daha iyisi olsa bile. Gerçi sevmem,diyorum da 7 kez mi ne telefon değiştirmek durumunda kaldım.
E tüm görsellerim ondaydı, dahası az buz da değildi. Seviyorum ben böyle şeyleri. Tümünü yedeklemedim. İnşallah silinmememiştir dosyalarım. Dahası birkaç yazım,şiirim de vardı. Kime sorsam silinmemiştir diyor;ancak benim de bir huyum var: Her şey kesin olacak,yoksa içim rahat etmiyor. Üzüldüm,yalan değil.
Şimdi ablamın bilgisayarını kullanıyorum mecburen. E o da kullanıyor,bana bir şey dediği yok da ben insanları rahatsız etmeyi hiç sevmem. Rahatsızlık verdiğimi düşünmeme neden olan bir davranışı yok da.  Bu da benim huyum. Tüm görsellerim de orada olunca içimden sitemle ilgilenmek de gelmiyor.
Ne yapayım ben bilgisayarı çok seviyorum. Gerçi dosyalarım bilgisayardan daha önemliydi açıkçası.
Neyse, bu kadar iç dökme yeter. Sizi de ağlatacağım.
Agnes'i anımsayan,bilen var mı acaba? Bu sevimli bayanı anımsatacak bir şey söyleyebilirim: Release Me!
Evet,güzel şarkı.
Kahkül bu kıza çok yakışmış. Göz makyajını da çok sevdim. Burada onu biraz Lauren Conrad'a benzettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder