5 Şubat 2014 Çarşamba

CAN'T REMEMBER TO FORGET YOU














Çok kısa sürede büyük bir tıklanma oranına ulaşan iki çok ünlü şarkıcının buluştuğu düet: Can't Remember To Forget You...
Öncelikle bir Rihanna hayranı olarak ben şarkıyı çok sıradan buldum. Tam bir piyasa şarkısı ne yazık ki. Evet,bunu olumsuz anlamda söylüyorum. Dahası ben düş kırıklığı da yaşamadım. Çünkü böyle bir şarkı olacağını düşünmüştüm. Çünkü Shakira'nın çoğu şarkısını sıradan buluyorum,beğenmiyorum. Çok severek dinlediğim şarkıları yok mu?Elbette! Yine de bu şarkılarının çoğunu sıradan bulduğum-en azından dinlediklerim- gerçeğini değiştirmez. Ha bu da,Shakira'nın sesinin ya da yeteneğinin olduğu gerçeğini değiştirmiyor elbette.
Ben Rihanna'nın şarkıya sesinin gittiğini düşünüyorum. Zaten sesine de hastayım. Şarkının en güzel yeri Rihanna'nın ''to forget you'' deyişi. Oraya bayıldım.
Klibe gelirsek. Klip biraz eleştiri alsa da ben klibe bayıldım. İki kadın da fıstık gibi olmuş. Dahası bu ikili birlikte çok ateşli.
Shakira'nın kırmızı elbisesini,Rihanna'nın takılarını beğendim. Benim için klip izlenesi;ancak şarkı dinlenesi değil.
Tamam,RiRi'min hatrına dinlerim. :)
Bu arada üzerinden çok zaman geçmeyen bir başka Rihanna'nın eşlik ettiği şarkı ''The Monster'' ile ilgili düşüncelerim de aynı ne yazık ki. Onu da Rihanna için dinledim.
Eminem şarkılarını da çok sevmiyorum. Birkaç bayılarak dinlediğim şarkısı var;ancak onun şarkı söyleşini pek sevmiyorum. Saygısızlık etmem istemem,benim düşüncelerim bunlar.
Beyaz bir adam olduğu için bu derece başarısı insanları şaşırtıyor olabilir;bense onun biraz abartıldığını düşünüyorum.
Neyse,kimse de kimseyi beğenmek durumunda değil zaten.
Öyle de Eminem'e değil bir şey söylemek,onun en iyisi olmadığını söyleyince bile abartılı yorum yapanlar var.
Gerçi yine söylüyorum çok sevdiğim şarkıları var,sonra buraya yazarım ''Eminem'in bu şarkısına bayılıyorum.'' falan diye. Şaşırmaya gerek yok. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder