16 Ağustos 2015 Pazar

BLAIR WALDORF



Blair'in saçlarına bayılan biri olarak bu saçını hiç sevmiyorum. Böyle çok güzelmiş de bozulmuş gibi.
Elbisenin deseni çok sevimli yalnız.




Blair'in pek bir uysal olup bizi kızdırdığı dönemlerden.
Nerede bizim dediğim dedik kraliçemiz?
Ay Blair'e bu tavırlar gerçekten yakışmıyor, eğreti duruyordu. :D
Normalde Blair gibi insanları çok sevmem aslında;ancak onda mükemmel bir hava yaratıyor. Ben en baştan beri onu sevdim. Çok güzel giyinmesi ve dalga dalga dökülen saçları da bunda etken. Sevgilisinin onu en yakın arkadaşı Serena ile onu aldatması da.
Başta şey vardı ya; Serena o tür olaylardan tümüyle vazgeçmiş,kanatsız bir melek gibi ortalıkta dolaşacaktı;ancak aldatmak bu. Blair iki yerden büyük acı yemiş. Bağışlanması en güç şeylerden. O yüzden ben Serena'ya çok ısınamadım. Nate de öyle aslında;ancak o bana çok iyi niyetli geliyor. Sinir olsam da seviyordum bazen.
Aman, dizi bitmiş ben hala Serena'nın dedikodusunu yapıyorum. :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder