13 Ağustos 2015 Perşembe

RÜYA

Gece çok korkunç bir rüya gördüm. Allah'ım neydi öylee?
Şimdi benim yatağımda iki oyuncak ayı bir de oyuncak kedi var. Rüyamda da oyuncak ayılar var ve bir de oyuncak bebek var.
Rüyamda da aynı yatarken bulunduğum şekildeyim. Bu da rüyamı daha gerçekçi kılıyor. Çok başıma gelen bir şey bu. Kimseye önermem. :P
Rüyamda uyuyorum. Oyuncak bebeğin kahkaha sesiyle uyanıyorum. Bir şey olduğunu anlıyorum. Oyuncak ayı ile bu bebek bana büyü yapmış ve hareket edemiyorum,konuşamıyorum.
Zorla kalkıyorum. İki ayıcığı alıyorum,yalpalayarak; ancak hızlı hızlı yürüyorum. Annemlerin odasına gideceğim;ancak seslenemiyorum. Ağzımı güçlükle oynatıyorum, zaten konuşamıyorum. Odaya vardığımda elimle falan ses çıkarak annemi uyandırıyorum. Işığı açmasını istiyorum;ancak konuşamadığım için anlatamıyorum. Kolumla tavanı göstereceğim; kolum azıcık kalkıyor. Işığın yanına varıyorum. Sonra birden uyandım.
Deli gibi korkmuştum. Kalbimin atışı bütün vücudumu titretiyordu. Daha ne diyeyim?
Rüyalara çok önem veririm. Sabah kalktığım gibi rüyamı değerlendiririm,bir sonuca varmaya çalışırım.
Rüyalarımda da sık sık başıma şunlar gelir; aynı yatarken yattığım gibi dururum.
Birisi bana iftira atar ya da bir şeyle suçlanırım;ancak konuşamam bir türlü.
Rüyamda uyurum ya da rüya görürüm.
Bunlar rüyamı çok korkunç yapıyor. Belli bir süredir başıma gelmiyordu. Bu gece yeniden oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder