18 Ağustos 2015 Salı

MACERA ZAMANI


Ay, benim aşkımı kim kızdırmış? Ya Finn çok tatlı yaa. Türkçe seslendirme de çok başarılı!




Çok geç izlemeye başladığım çizgi dizi; Macera Zamanı.
Gumball sayesinde başladım ona da valla. Gumball'ı beğenenler Macera Zamanı ile Sürekli Dizi'yi de övmüş,ben de başladım. Macera Zamanı, Sürekli Dizi'den daha iyi bence.
Macera Zamanı için de bu Leyla ile Mecnun'daki gibi şeyler söylüyorlar. Ancak bu yalanlanmış. Daha başka çizgi diziler için de böyle şeyler söylenmişti;ancak bence altında ille bir gerçek ya da üzüntü aramaya gerek yok.
Ha ben Hey Arnold için söylenenlere biraz inandım. Ekşi Sözlük'te okuyabilirsiniz. İç burkucu. Neden bilmiyorum, Hey Arnold için söylenenler aklımı çeldi, gözlerim kocaman oldu okurken.
Bir de şu var; bazı çizgi filmlerin sonu kötüymüş, ben de okudum bunu. Ancak bunlar masaldan uyarlamalar. Yani kaynak masal olunca çizgi dizi yapımcılarına suç atmak yersiz olur. Hani aklımıza şunları sokuyorlar falan diyorlar ya.
Bir de masalların toplayıcısı kendi eklemiş falan diye okudum. Uzun iş. Benim dediğim nokta kaynağın masalsa yani bir uyarlamaysa çizgi diziye suç atılması. Masalların geçmişi sonuçta çok daha eskiye dayanıyor. Suç atmak için bazen gerçekten mantıksız nedenler buluyorlar bana göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder