1 Eylül 2015 Salı

FASHION DESIGNER


Sarı-kırmızı birbirine çok yakışır. Galatasaray'ımın renkleri ne de olsa. :) :P



Bu gereğinden fazla uyumlu oldu;ancak genelde o tür seçimler birinci oluyor diye ben de öyle yaptım. :)



Bu takıma bayıldım. Kızım da çok güzel değil mi?: P :)
Bağımlısı olduğum Facebook oyunu Fashion Designer. Bunlar da benim tasarladıklarım.
Her gün her gün oynuyorum. 8 saatte bir oylama bitiyor ve ben hemen bilgisayar başına geçip yeni giysi tasarlayıp başka bir yarışmaya katılıyorum.
Önceden böyle değildi. Yarışma sonradan geldi. Belirli kişiler geliyordu, çiçekli bir elbise istiyorum, diyordu mesela. Biz de çiçek deseni ekleyip bir giysi tasarlıyorduk.Şimdiyse tek yarışma var, o kalktı. Yarışmada genelde sonuncu oluyorum. :( :D Bu yüzden de seviyelerde çok yavaş ilerliyorum.
Tasarladığımız giysileri satın alıp kaybolmamasını sağlayabilir,dahası Mall World'da da giydirebiliriz.
Mall World'da 129. seviyeye gelebildim;ancak Fashion Designer'de ise daha 61'deyim.
Oyunda bu arada birçok giysi kalıbı dolusuyla da desenler var. Üç boyutlu desenler de var. Birçok renk seçeneği de var.
Yalnızca kendi tasarımınızla yarışmaya katılmanıza gerek yok. Giysi de satın alınabiliniyor.
Yarışmada da belirli konular var: maskeli balo,iş kadını gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder