5 Eylül 2015 Cumartesi

MONSTER HIGH















Görünüşüyle ilgimi çeken çizgi dizi; Monster High.
Karakter sayısı çok ve çizgi dizi çok da kısa olunca öğrenmesi biraz güç
Ben bu bebekleri Bratz'a çok benzettim. Ancak Bratzillaz da onlara benziyor. O daha sonra çıktı sanırsam; ondan söylüyorum.
Şu düşünce de çok ilginç geldi; Frankie Stein, Frankenstein'in kızı,Clawdeen Wolf  da Kurtadam'ın kızı falan. Hoşuma da gitti üstelik.
Ever After Higth'te ise Apple White, Pamuk Prenses'in kızı ya, gerçekten sevdim bu düşünceyi.
Çizgi dizilerin için de artık moda girdi. Ben mesela ilk kez ilgimi çektiği için izledim onları. Sonra da hoşuma gitti. Şarkıları da çok güzeeel.
Kızlara baktığımda en çok Twyla,Skelita Calaveras,Rochelle Goyle ile Amanita Nightshade'yi beğendim.
Saçlar zaten ayrı bir olay. Saçları çok güzel çoğunun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder