29 Eylül 2015 Salı

RUGRATS



Tommy kız olursa.
Angelica bebek güzellik yarışması gibi bir şeye katılıyor. Onların adı ne bilmiyorum. :D Tommy de kız kılığında o yarışmaya katılıyor.
Ben de bir ara öyle bir yarışmayı izliyordum.Bir kız vardı. Oradaki herkes çirkin,en güzel benim, diyordu. Yani o yaştaki bir çocuğa bu sözü söyleyecek ne yapılmış olabilir,nasıl bir aklı var bunu diyor. Şaşırmıştım.
Çocuk da olsa ben kibri sevmiyorum bir de. Çocuk o, diyorlar ya. Hani aklı ermiyor daha gibisinden. Yine de pek katlanamıyorum. Çocukları da pek sevmem. Ancak onlar bana bayılıyor,dibimden ayrılmıyorlar. Nasıl da denk geliyor yani. :D
Karne alınca bunların havasından geçilmiyor ya. :P
Bir tane akrabamız var. Karne günü durup durup tüm derslerim 5, diyor.
Ben de şakayla karışık bizim de o yaşta öyleydi, dedim. Aslında çok da ciddiydim. O da bezdirdi yaniii.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder