2 Eylül 2015 Çarşamba

RUSSIAN ROULETTE





Bu ayakkabılara bayıldım. Rengi de çok güzel.









Bu elbise de çok güzel. Kolları çok havalı. Rengi de. Zaten klip gri ağırlıklı. Bir tek etek boyu çok kısa. Ben bu boyda elbiseleri zarif bulmuyorum genelde,güzel de bulmuyorum.


Bu saçları da çok seviyorum.


What Now klibi bu yüzden bana bunu anımsatıyor.


Rihanna'nın benim için en özel klip ve şarkılarından; Russian Roulette. Klip ve şarkı beni ayrı ayrı duygusallaştırıyor.
Klip gerçekten çok güzel. Tam şarkıya uygun. Çok duygusal ve sanatsal. İzlemeyi seviyorum.
Şarkı zaten ayrı bir olay. Dinlemeye doyamadığım bir şarkı. Rihanna bu şarkıyı canlı bir başka söylüyor. Gerçekten izlerken ağladığım da oldu. İnanılmaz o.
Bu arada Mary J. Blige'nin Suitcase klibi de Russian Roulette klibine benzetiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder