1 Ağustos 2016 Pazartesi

İYİ Kİİİ

İyi ki bu bloğu açmışım ve de hala yazıyorum.
Geçmiş yazılarımı okumayı seviyorum;çünkü o dönemki duygularımı, düşüncelerimi bir başkasıymışçasına okumayı seviyorum.
Günlük de tutmadığımdan anıları anımsamama yardımcı oluyor.
Zaten yazarken de en büyük amacım beğendiğim şeyleri paylaşmak. Dolayısıyla da bir sınırım olmuyor. Belki bloğumun karmaşıklaşmasına neden oluyor;ancak ben burada görmek istediğim şeyleri eklemeden yapamıyorum.
Bir de eskiden neleri beğendiğimi,aslında çoğunlukla olduğu gibi zevklerimin değişmediğini görmek de nedensizce beni sevindiriyor.
Artık Instagram olsun,Twitter gibi sosyal basın araçları olsun, bu gibi uygulamalar,siteler dolayısıyla blog yazanlar azaldı.
Ben de Instagram,Twitter,Youtube kullanıyorum;ancak bana her zaman en samimi burası geliyor. Yine bence kullanıcıları en samimi olan da burası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder